ویترین شیشه ای سرپایی شیک

ویترین شیشه ای چه از نوع تمام شیشه ای و چه از نوع دارای قاب و یا از نوع ایستاده و خوابیده همگی مصارف مختلفی در جایگاه های مختلف دارند. بعضی از آنها در منازل برای نمایش و دکور اشیا استفاده می شوند و بعضی از آنها در مغازه ها، شرکت ها و غیره برای نمایش کالاها به کار می روند. نکته مورد توجه در انتخاب آنها استفاده تخصصی در جایگاه خاص آن است.

قفسه شیشه ای مغازه

از جمله اسامی که در این حوزه بیشتر به چشم می خورد، استند، بوفه، ویترین و گاهی یخچال ویترینی است. بسته به نیاز خود می توانید آنها را انتخاب و سفارش دهید.

گاهی نیاز به بوفه در منزل است. باید توجه کنید که بوفه مورد نظر با دکوراسیون از قبل تعیین شده شما مطابقت داشته باشد. مثلا اگر سبکی روستیک برای طراحی داخلی منزل خود در نظر گرفته اید، نباید از دکورهای تمام شیشه و دارای ایده های مدرن استفاده کنید. خوشبختانه در این حوزه دست باز است و در هر سبکی، انواع گوناگونی از استند وجود دارد. این موضوع به شما کمک می کند تا ویترین شیشه ای مورد نظر خود، هماهنگ با معماری داخلی خانه را به راحتی پیدا کنید و به کار ببرید.

اگر مورد استفاده در محل های عمومی مانند مغازه ها و نمایشگاه ها برای معرفی کالا است، علاوه بر هماهنگی سبک دکوراسیون فضای خود، به چند نکته توجه کنید.

اول اینکه بوفه شما برای معرفی کالا است. پس باید دید کاملی از کالاها را در بر بگیرد. استفاده از استندهایی که در یک طرف شیشه است، خیلی مناسب نیست؛ مگر در موارد خاصی که نیاز به نمایش همه زوایای محصول نباشد.

مورد دوم در معرض دید قرار گرفتن زیاد استند است. معمولا بازدید از آنها نسبت به مکان های مسکونی بسیار بیشتر است. بنابراین علاوه بر مقاومت بیشتر آنها، نیاز به سنگینی ویترین شیشه ای نسبت به اندازه قد آن یک امر بدیهی است.

نکته سوم عدم یکنواختی است. این موضوع از دو جهت دیده می شود. از یک جهت ممکن است شما چندین ویترین شیشه ای برای فضای خود به کار برده باشید. یکنواختی و همسان بودن آنها باعث خستگی و دلزدگی بیننده می شود. اگر نیاز به تقارن و یا یکدستی احساس می شود، گروه بندی کنید. مثلا در یک بخش فضای دکوراسیون استندها را مانند هم انتخاب کنید. در بخش های دیگر گروه های همسان و متفاوت با گروه های دیگر بسازید. اما از جهت دیگر، یکنواختی را می توان نسبت دیگر رقبا سنجید. نترسید از ویترین های متفاوتی نسبت به رقیب خود استفاده کنید. تفاوت های شما، مزیت شما به حساب می آید. البته در مورد انتخاب ویترین شیشه ای جدید به خوبی تحقیق کنید!

در آخرین مورد، توجه کنید که عنصر تبلیغات در فروشگاه ها اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات، نمایش محصولات است. بوفه ها بهترین گزینه برای معرفی مسقیم محصول در محیط فروشگاه است.

نمونه های ویترین شیشه ای برای ایده گرفتن

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای آشپزخانه

فروش ویترین شیشه ای

قیمت ویترین شیشه ای

ویترین شیشه ای دیواری

ویترین دیواری پذیرایی

ویترین دکوری منزل

ویترین تمام شیشه

استند

بوفه

دکوری شیشه ای

ویترین دکوری

ویترین لباس

ویترین آشپزخانه

ویترین مغازه صوتی و تصویری

ویترین ساده


 سایت تخصصی  مهندسی  و کنترل  ساختمان


از انتشار مطالب و فایلهای این سایت با ذکر منبع استقبال میکنیم